loading...
کانون هواداران استقلال
mahan بازدید : 5 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

اخبارابیها:استقلال تهران با شکست دو بر یک از مس کرمان ازگردونه مسابقات کنار رفت،مس کرمان درصورتی استقلال را برد که هیچ کس باورش نمی شد یک تیم قعر جدولی بتواند اینچنین در ازادی بدرخشد،ادینیو با زدن دوگل به رحمتی تمام امیدهای قلعه نویی را به یاس تبدیل کرد.

اکنون تصاویری از حذف استقلال در روز برفی را مشاهده می کنید:















mahan بازدید : 4 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

Andranik


اخبار ابی ها:صحبت کردن از صلابت و توانایی های او بی شک « توضیح واضحات» است. آن چه عیان است، یکه تازی او در میانه ی میدان می باشد. آندرانیک تیموریان در مقایسه با دیگر هافبک های ایرانی یک سر و گردن بالاتر فوتبال بازی می کند. در کشور ما که هافبک ها معمولا کند، پراشتباه و تنبل هستند، آندو بی نهایت سریع، کم اشتباه و چالاک است. قدرت بدنی او نیز که در اکثر صحنه های بازی، برگ برنده ی استقلال در خط میانی می باشد، نیازی به تعریف ندارد. همین بس که گنده هاقبک پرسپولیس بعد از دربی آن قدر در میانه ی میدان مقهور آندو شده بود که او را به یک « مرد تبردار» تشبیه کرد. آندو بازیکن خاصی است. او شاید در بعضی بازی ها کار خاصی نکند اما....


ادامه ی اخبار در ادامه ی مطلب

mahan بازدید : 7 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

بازي استقلال و مس و برگزار مي شود؟


اخبار ابیها: بارش برف كماكان در تهران وجود دارد و اين سوال به وجود امده است كه آيا بازي استقلال و مس برگزار مي شود يا نه. پيرو همين موضوع امروز از سوي باشگاه استقلال با مسولان ورزشگاه ازدي تماسي برقرار شد كه از سوي مسولان اين ورزشگاه به سرپرست باشگاه استقلال اطمينان خاطر داده شد كه همه چيز براي انجام بازي مهياست.

از شب گذشته روي چمن ورزشگاه روكش پلاستيكي پهن شده و تنها در صورتي انجام اين بازي مي تواند مختل شود كه پس از برداشتن روكش ها برف به صورت شديد شروع به بارش كند.


mahan بازدید : 5 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)


                       

                 


اخبار ابیها:سرمربی تیم مس کرمان بازی با تیم استقلال در نیمه نهایی جام حذفی را بی اهمیت دانست.


لوکا بوچیچ در گفت:بازیکنان مس توجه زیادی به این دیدار ندارند و بازی با استقلال یک بازی تمرینی برای ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما رقابت های لیگ برتر است زیرا می خواهیم در این دوره از بازی ها در 5 دیدار باقی مانده کاری کنیم که ضمن دست یافتن به امتیازات کامل در لیگ ابقا شویم.

وی افزود: به تهران نیامدیم که به فینال جام حذفی فکر کنیم بلکه آمدیم تا خود را برای سایر دیدارهایمان در لیگ برتر آماده کنیم و بازی با استقلال یک دیدار تدارکاتی برای ما محسوب می شود.

بونانچیچ به آنا گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم بازی خودمان را در این مسابقه انجام دهیم البته حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود و نمی خواهیم برف بازی کنیم.

سرمربی تیم مس عنوان کرد: استقلال برای حضور در فینال مسابقات تلاش می کند و البته این تیم در کرمان مقابل ما امتیاز از دست داده پس بازیکنان این تیم باانگیزه بالایی در زمین حضور خواهند یافت که این موضوع کار ما را دشوار می کند.



mahan بازدید : 5 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)


آرش برهانی گفت: مهم نیست مدافعان گل می‌زنند یا مهاجمان در تیم ما وظایفی وجود دارد و با توجه به کمبود مهره از همه بازیکنان در همه بخش‌ها استفاده می شود.


بازیکن استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همه تیم‌ها مقابل ما با انگیزه بازی می کنند در نتیجه برای مهاجمان گلز‌نی کار راحتی نیست با این حال ما مهاجمان خوبی داریم و همیشه مهاجمان کار آمدی در استقلال حضور داشتند به همین دلیل خط حمله استقلال را خیلی جدی می‌گیرند و البته بازی می‌کنند تا مقابل ما بایستند.


وی ادامه داد: خیلی‌ها انتقاد می کنند که چرا استقلال از جنا‌حین گل می‌زنند ولی مهم نیست چه طور گل می‌زنی مهم این است که برای گل زدن تمرین کنی و از هر راهی که مدافعان حریف اجازه می‌دهند به گل برسی.


برهانی افزود: هدف ما قهرمانی است استقلال شانس زیادی در هر دو جام دارد ولی اول باید مس را ببریم فعلا هدف این تیم کرمانی است امیدوارم پیروز شویم و به راحتی به فینال برسیم.

mahan بازدید : 5 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

باشگاه استقلال برای جذب یار مکمی برای لیگ قهرمانان آسیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام می‌گیرد.

باشگاه استقلال قصد دارد برای حضوری قوی تر در لیگ قهرمانان آسیا از یار کمکی بهره ببرد.

گفته می شود امیر قلعه نویی از بین چهار بازیکن یکی را می خواهد. این روزها بحث ایمان مبعلی، میلاد میداودی، قاسم حدادی فر و سجاد شهباززاده مطرح است اما از سویی برخی منابع دیگر از حضور مبعلی اسم می برند.

همه این اسامی در حالی مطرح می شود که هنوز باشگاه استقلال مجوز استفاده از یار کمکی را از AFC و سپس فدراسیون فوتبال ایران نگرفته است.

در همین راستا قبل از اینکه باشگاه استقلال با باشگاه های داخلی وارد مذاکره شود با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نگاری کرده و منتظر جواب استعلام خود است.

بعد از جواب AFC باشگاه استقلال باید مجوز لازم از سازمان لیگ هم بگیرد.

لیگ قهرمانان آسیا از اواسط اسفند آغاز می شود و باید منتظر شد و دید AFC به باشگاه استقلال مجوز استفاده از یار کمکی را می دهد یا خیر.

mahan بازدید : 5 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)


بازیکنان تیم استقلال به صورت رسمی از هواداران تیمشان خواستند تا در بازی فردا در ورزشگاه آزادی به حمایت از این تیم بپردازند.

عدم استقبال تماشاگران از بازی های تیم استقلال به خصوص در نیم فصل دوم باعث ناراحتی و البته نگرانی بازیکنان و کادر فنی این تیم شده تا جایی که سایت باشگاه استقلال در بخش ویدئو خود مصاحبه هایی را از بازیکنان به صورت تصویری روی خروجی خود قرار داده است تا مردم با مشاهده این مصاحبه ها در ورزشگاه حاضر شوند.


در این ویدئو بازیکنان استقلال از هواداران به صورت رسمی دعوت کرده اند تا در بازی فردا حضور پرشوری داشته باشند و از استقلال حمایت کنند.


اظهار نظر بازیکنان استقلال را درباره حضور هواداران در زیر بخوانید:


سید مهدی رحمتی:


درست است که امسال ما بازیکن کم داریم و نیمکت تیم مان خالی است اما امیدوارم شما روز سه شنبه ما را تنها نگذارید.


حنیف عمران زاده:


تو را به خدا سه شنبه به ورزشگاه بیایید! امیدوارم طوری حمایتمان کنند که روحیه بگیریم و به فینال برویم.


امیر حسین صادقی:


امیدوارم مردم سه شنبه به ورزشگاه بیایند و تیم ما را به فینال جام حذفی ببرند.


آرش برهانی:


وقتی به ورزشگاه می آیم و می بینم استادیوم پر است انگیزه دیگری پیدا می کنم. امیدوارم فردا هم اینگونه شود.


علیرضا نیکبخت واحدی:


تمام بازی های استقلال در این هفته ها فینال است، امیدوارم در ورزشگاه شما را ببینیم.


هاشم بیک زاده:


دلمان خوش است استقلال هستیم و هوادار داریم. امیدوارم این هواداران سه شنبه به استادیوم بیایند و تیمشان را حمایت کنند تا به فینال برسیم و جام را به دست بیاوریم.


سیاوش اکبرپور:


ما به عشق مردم بازی می کنیم، و به خاطر آنها دوست داریم بجنگیم، ببریم و پیروز شویم ولی وقتی طرفداری نداریم به چه چیزی می توانیم دل خوش کنیم؟


محمد قاضی:


ما امسال می خواهیم دو جام برای استقلال بگیریم ولی دوست داریم مردم در کنار ما باشند و آخر فصل همه در کنار هم خوش باشیم.


پژمان نوری:


می‌دانم هوا خیلی سرد است ولی ما امیدوار به حمایت شما هستیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.


سید حسین حسینی:


ما امسال در کورس قرار داریم و امیدواریم با حمایت شما هواداران دوباره مثل فصل گذشته قهرمان شویم.

mahan بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان موافقت خود را با پیوستن ایمان مبعلی به استقلال تهران اعلام کرد و گفت:« من مشکلی بابت رفتن ایمان به استقلال ندارم.»



به گزارش جام نیوز، ویسی ابتدا در مورد بحث حضور مبعلی در استقلال به عنوان یار کمکی گفت:« استقلال نماینده کشور ما در لیگ قهرمانان آسیا است و من به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم تا به این تیم کمک کنم. من با جدایی ایمان و رفتن او به استقلال موافق هستم و حتی در این مورد با مسوولان باشگاه هم صحبت کردم. آنها هم مشکلی بابت جدایی مبعلی ندارند و اگر ایمان بخواهد می‌تواند پیراهن استقلال را بر تن کند.»


سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که مبعلی را در چند بازی در اختیار نخواهید داشت خاطرنشان کرد:« هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی به احتمال فراوان بعد از عید، او را در 3 بازی در اختیار نخواهیم داشت. البته ایمان می‌تواند در بازی با داماش هم تیم ما را همراهی کند و سپس جدا شود. امیدوارم تا آن زمان نتایج دلخواه را بگیریم و جدایی مبعلی به ضرر ما نباشد.»


ویسی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد اختلاف بعضی از مربیان لیگ برتری با کارلوس کروش افزود:«‌ او مربی تیم ملی کشور ما است و همه وظیفه داریم به کروش کمک کنیم. مطمئنا هیچ کس دوست ندارد تیم ملی ایران در جام جهانی زنگ تفریح شود بنابراین همه باید به کروش کمک کنیم تا برنامه‌هایش را به خوبی اجرا کند و دچار مشکل خاصی نشود.»


ویسی در خصوص لغو اردوی آفریقا که انتقادهایی را از کروش به همراه داشت افزود:« تیم ملی قرار نبود برای پیک‌نیک به آفریقا برود و هدف کروش این بود که تمامی بازیکنانش را در اختیار داشته باشد تا بتواند از نظر بدنی و همچنین تاکتیکی، کارهای مورد نظرش را انجام دهد. وقتی کروش 6 بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد پس چه دلیلی دارد که به این اردو برود. من معتقدم لغو اردوی آفریقا کار درستی بود.»


سرمربی استقلال خوزستان در پایان حرف‌هایش در مورد وضعیت تیم خودش و اینکه آنها در چه جایگاهی قرار خواهند گرفت گفت:« در ابتدای فصل خیلی‌ها معتقد بودند که ما سقوط می‌کنیم ولی  معمولا یک روند نسبتا ثابت را داشتیم که بین رده نهم تا یازدهم بود. هر چند خودم انتظار داشتم بهترین نتیجه بگیریم ولی هیچ وقت به منطقه سقوط نزدیک نشدیم. هدف ما این است که امسال رتبه یک رقمی را به دست آوریم و این تیم در سال‌های آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.»

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 1,730