loading...
کانون هواداران استقلال
mahan بازدید : 5 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (3)



کانون هواداران استقلال :سید مهدی رحمتی در خصوص آخرین وضعیت دست مصدومش اظهار داشت: از شب گذشته که به تهران برگشتم در حال کار زیر نظر کادر پزشکی هستم و خدا را شکر دستم دچار شکستگی و ترک خوردگی نشده است.

وی افزود: به خاطر ضربه شدیدی که به دستم وارد شده دچار خون مردگی در عضله ام شده اما می توانم در دیدار با ملوان به میدان بروم.

دروازه بان تیم استقلال در پایان گفت و گو با فارس تاکید کرد:قرار است امروز به صورت کامل فیزیوتراپی کنم اما جا دارد از همه کسانی که از دو شب پیش نگران حالم بودند و با تماس های خود من را شرمنده کردند تشکر کنم. تیم پزشکی استقلال نیز در این بین تلاش زیادی انجام داد که از آنها هم تشکر می کنم.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان می رود.

mahan بازدید : 6 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


کانون هواداران استقلال/اخبار ابیها:مسئولان باشگاه استقلال جلسه اي 4 ساعته را با نماينده باشگاه اوسر فرانسه برگزار کردند.

پس از صحبت‌هايي که پيرامون مذاکره مسئولان فدراسيون فوتبال با نمايندگان باشگاه اوسر فرانسه مطرح شده است مسئولان باشگاه استقلال نيز با نماينده اين باشگاه فرانسوي مذاکرات گسترده‌اي را آغاز کردند.

به گزارش فارس،در نشستي که بين «فابريس ارول» نماينده باشگاه اوسر فرانسه و فتح‌الله‌زاده برگزار شد مقرر گرديد که اين دو باشگاه همکاري‌هاي گسترده‌اي را از لحاظ انتقال کمپ اين باشگاه فرانسوي به ايران، برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي مربيان مختلف استقلال و مسائل ديگر مطرح شده است.

نماينده باشگاه اوسر فرانسه ضمن گلايه از اخبار منتشره پيرامون مذاکرات مثبت باشگاه فرانسوي با فدراسيون فوتبال نيز گفت: از 20 روز پيش قصد داشتم مديرعامل استقلال که تيمش هم‌اکنون صدرنشين ليگ برتر ايران است را ببينم و ما به عنوان يک صنعت به فوتبال نگاه مي‌کنيم و قصد داشتيم که تکنولوژي باشگاه اوسر فرانسه را به مجموعه استقلال ترانسفر کنيم.

وي افزود: از اخباري که پيرامون همکاري ما با فدراسيون فوتبال ايران منتشر شده ناراحت هستم زيرا هنوز اتفاقي نيفتاده است مگر فدراسيون فوتبال ايران بايد با يک باشگاه مذاکره کند البته من با آقاي تاج و نبي جلسه‌اي داشتم و پيشنهاداتي مطرح شد اما از اينکه هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده و رسانه‌هاي ايراني اين موضوع را در بوق و کرنا کرده‌اند ناراحت هستم.

وي تاکيد کرد: قرار من با باشگاه استقلال اين بود که بتوانيم انتقال اطلاعات بدهيم و مي خواستيم مربيان تراز اول کشور فرانسه را به ايران بياوريم حتي با نماينده‌اي که در ايران داريم صحبت کرديم تا هزينه‌هاي يک کمپ را متقبل شود ولي امروز متوجه شده‌ايم در حالي که فقط با مسئولان فدراسيون صحبت کرده‌ايم و کاري انجام نشده همه‌چيز به رسانه‌ها کشيده شده است.

نماينده باشگاه اوسر فرانسه در گفت‌وگو با فارس تاکيد کرد: در جلسه 4 ساعته با فتح‌الله‌زاده او به ما گفت: با هر باشگاهي که مي‌توانيد مذاکره کنيد و پيشنهاد هر کدام بهتر بود را عملي کنيد. طبق قراري که داشتيم قرار است فتح‌الله‌زاده يک ماه ديگر به فرانسه سفر کند و برنامه‌هايمان را پيرامون کارهاي مختلف از قبيل انتقال مربيان فرانسوي به ايران، بازي‌هاي دوستانه، تشکيل کمپ و موارد گسترده ديگري را انجام دهيم و اميدواريم که اين بار تا زماني که اتفاقي نيفتاده و کاري عملي نشده صحبتي به ميان نيايد.

mahan بازدید : 6 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


کانون هواداران استقلال/اخبار ابیها:تيم فوتبال استقلال براي برگزاري اردويي، هفته آينده راهي جزيره کيش مي شود.

تيم استقلال با نظر کادرفني خود بعد از بازي روز يکشنبه خود مقابل سايپا راهي جزيره کيش مي شود.

به گزارش فارس،اين تيم بعد از بازي روز يکشنبه ديگر در ليگ برتر بازي ندارد و بايد خود را براي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا آماده کند. در همين راستا آبي پوشان احتمالا از چهارشنبه هفته جاري به مدت 10 روز راهي جزيره کيش مي شوند.

رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا از اسفند آغاز مي شود.
mahan بازدید : 5 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
مجله اینترنتی فرانشر

اخبار ابیها:سعید دقیقی درباره شایعاتی که پیرامون جدایی او از تراکتورسازی در نیم فصل منتشر شده است عنوان کرد: «واقعیت این است من از حضور در تراکتورسازی احساس خوبی دارم. بدون حاشیه کارم را انجام می دهم. فراموش نمی کنم از زمانی که در شهرداری بودم دوست داشتم به تراکتورسازی ملحق شوم ولی طی روزهای گذشته پیشنهاداتی از چند باشگاه به من رسیده است. نفت تهران، سایپا و مس تیم هایی هستند که در این مدت با مدیر برنامه هایم صحبت هایی داشته اند.»

وی درباره اینکه گفته می شود از استقلال هم پیشنهاد دارد گفت: «بله، استقلالی ها هم در این باره با مدیر برنامه هایم صحبت کرده اند. البته پاسخی به آنها نداده ام.»

مهاجم تراکتورسازی افزود: «من بازیکن تراکتورسازی هستم و تحت قرارداد این باشگاه قرار دارم. اولویت من هم برای ادامه فوتبالم تراکتورسازی است و می خواهم بمانم اما حتما باید با جلالی صحبت کنم. در هفته جاری وضعیت من در تراکتورسازی روشن می شود.»

دقیقی افزود: «خدا را شکر می کنم به رغم مصدومیتی که در نیم فصل گریبانگیر من شد در نهایت عملکرد نسبتا موفقی داشتم. البته انتظارم از خودم خیلی بالاتر از این هاست و سعی می کنم هفته به هفته بهتر شوم.»


mahan بازدید : 6 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


اخبار ابیها:اسامي محرومان هفته بیست وششم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور اعلام شد.

 کمیته مسابقات سازمان لیگ، اسامي محرومان هفته بیست و ششم ليگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:


ابوالقاسم دهنوي(پرسپولیس تهران)، جي لويد ساموئل(استقلال تهران)، مهدي شريفي(فولاد مبارکه سپاهان)، آرمان قاسمي(راه‌آهن سورينت)، سعيد مهدي‌پور(گسترش فولاد)، سيداحمد مهدي‌زاده(ملوان بندر انزلي) مهدي كياني(تراکتورسازي تبریز)، ميلاد ميداودي( استقلال خوزستان) و هادي تاميني(مس كرمان)

mahan بازدید : 6 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: برنامه نشست خبری دو دیدار هفته بیست و ششم اعلام شد


اخبار ابیها:روابط عمومی سازمان لیگ، برنامه نشست خبری پیش از مسابقه مربیان در هفته بیست و ششم لیگ برتر به شرح زیر اعلام شد:

شنبه 19/11/92 ساعت 13 عصر ( کنفرانس خبری دیدار بین باشگاه استقلال تهران ـ سایپا البرز)

شنبه 19/11/92 ساعت 14 عصر ( کنفرانس خبری دیدار بین باشگاه نفت تهران ـ تراکتورسازی)

mahan بازدید : 5 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

اخبارابیها:استقلال تهران با شکست دو بر یک از مس کرمان ازگردونه مسابقات کنار رفت،مس کرمان درصورتی استقلال را برد که هیچ کس باورش نمی شد یک تیم قعر جدولی بتواند اینچنین در ازادی بدرخشد،ادینیو با زدن دوگل به رحمتی تمام امیدهای قلعه نویی را به یاس تبدیل کرد.

اکنون تصاویری از حذف استقلال در روز برفی را مشاهده می کنید:















mahan بازدید : 7 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

بازي استقلال و مس و برگزار مي شود؟


اخبار ابیها: بارش برف كماكان در تهران وجود دارد و اين سوال به وجود امده است كه آيا بازي استقلال و مس برگزار مي شود يا نه. پيرو همين موضوع امروز از سوي باشگاه استقلال با مسولان ورزشگاه ازدي تماسي برقرار شد كه از سوي مسولان اين ورزشگاه به سرپرست باشگاه استقلال اطمينان خاطر داده شد كه همه چيز براي انجام بازي مهياست.

از شب گذشته روي چمن ورزشگاه روكش پلاستيكي پهن شده و تنها در صورتي انجام اين بازي مي تواند مختل شود كه پس از برداشتن روكش ها برف به صورت شديد شروع به بارش كند.


mahan بازدید : 5 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)


                       

                 


اخبار ابیها:سرمربی تیم مس کرمان بازی با تیم استقلال در نیمه نهایی جام حذفی را بی اهمیت دانست.


لوکا بوچیچ در گفت:بازیکنان مس توجه زیادی به این دیدار ندارند و بازی با استقلال یک بازی تمرینی برای ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما رقابت های لیگ برتر است زیرا می خواهیم در این دوره از بازی ها در 5 دیدار باقی مانده کاری کنیم که ضمن دست یافتن به امتیازات کامل در لیگ ابقا شویم.

وی افزود: به تهران نیامدیم که به فینال جام حذفی فکر کنیم بلکه آمدیم تا خود را برای سایر دیدارهایمان در لیگ برتر آماده کنیم و بازی با استقلال یک دیدار تدارکاتی برای ما محسوب می شود.

بونانچیچ به آنا گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم بازی خودمان را در این مسابقه انجام دهیم البته حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود و نمی خواهیم برف بازی کنیم.

سرمربی تیم مس عنوان کرد: استقلال برای حضور در فینال مسابقات تلاش می کند و البته این تیم در کرمان مقابل ما امتیاز از دست داده پس بازیکنان این تیم باانگیزه بالایی در زمین حضور خواهند یافت که این موضوع کار ما را دشوار می کند.



mahan بازدید : 4 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)


آرش برهانی گفت: مهم نیست مدافعان گل می‌زنند یا مهاجمان در تیم ما وظایفی وجود دارد و با توجه به کمبود مهره از همه بازیکنان در همه بخش‌ها استفاده می شود.


بازیکن استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همه تیم‌ها مقابل ما با انگیزه بازی می کنند در نتیجه برای مهاجمان گلز‌نی کار راحتی نیست با این حال ما مهاجمان خوبی داریم و همیشه مهاجمان کار آمدی در استقلال حضور داشتند به همین دلیل خط حمله استقلال را خیلی جدی می‌گیرند و البته بازی می‌کنند تا مقابل ما بایستند.


وی ادامه داد: خیلی‌ها انتقاد می کنند که چرا استقلال از جنا‌حین گل می‌زنند ولی مهم نیست چه طور گل می‌زنی مهم این است که برای گل زدن تمرین کنی و از هر راهی که مدافعان حریف اجازه می‌دهند به گل برسی.


برهانی افزود: هدف ما قهرمانی است استقلال شانس زیادی در هر دو جام دارد ولی اول باید مس را ببریم فعلا هدف این تیم کرمانی است امیدوارم پیروز شویم و به راحتی به فینال برسیم.

mahan بازدید : 5 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

باشگاه استقلال برای جذب یار مکمی برای لیگ قهرمانان آسیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام می‌گیرد.

باشگاه استقلال قصد دارد برای حضوری قوی تر در لیگ قهرمانان آسیا از یار کمکی بهره ببرد.

گفته می شود امیر قلعه نویی از بین چهار بازیکن یکی را می خواهد. این روزها بحث ایمان مبعلی، میلاد میداودی، قاسم حدادی فر و سجاد شهباززاده مطرح است اما از سویی برخی منابع دیگر از حضور مبعلی اسم می برند.

همه این اسامی در حالی مطرح می شود که هنوز باشگاه استقلال مجوز استفاده از یار کمکی را از AFC و سپس فدراسیون فوتبال ایران نگرفته است.

در همین راستا قبل از اینکه باشگاه استقلال با باشگاه های داخلی وارد مذاکره شود با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نگاری کرده و منتظر جواب استعلام خود است.

بعد از جواب AFC باشگاه استقلال باید مجوز لازم از سازمان لیگ هم بگیرد.

لیگ قهرمانان آسیا از اواسط اسفند آغاز می شود و باید منتظر شد و دید AFC به باشگاه استقلال مجوز استفاده از یار کمکی را می دهد یا خیر.

mahan بازدید : 5 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)


بازیکنان تیم استقلال به صورت رسمی از هواداران تیمشان خواستند تا در بازی فردا در ورزشگاه آزادی به حمایت از این تیم بپردازند.

عدم استقبال تماشاگران از بازی های تیم استقلال به خصوص در نیم فصل دوم باعث ناراحتی و البته نگرانی بازیکنان و کادر فنی این تیم شده تا جایی که سایت باشگاه استقلال در بخش ویدئو خود مصاحبه هایی را از بازیکنان به صورت تصویری روی خروجی خود قرار داده است تا مردم با مشاهده این مصاحبه ها در ورزشگاه حاضر شوند.


در این ویدئو بازیکنان استقلال از هواداران به صورت رسمی دعوت کرده اند تا در بازی فردا حضور پرشوری داشته باشند و از استقلال حمایت کنند.


اظهار نظر بازیکنان استقلال را درباره حضور هواداران در زیر بخوانید:


سید مهدی رحمتی:


درست است که امسال ما بازیکن کم داریم و نیمکت تیم مان خالی است اما امیدوارم شما روز سه شنبه ما را تنها نگذارید.


حنیف عمران زاده:


تو را به خدا سه شنبه به ورزشگاه بیایید! امیدوارم طوری حمایتمان کنند که روحیه بگیریم و به فینال برویم.


امیر حسین صادقی:


امیدوارم مردم سه شنبه به ورزشگاه بیایند و تیم ما را به فینال جام حذفی ببرند.


آرش برهانی:


وقتی به ورزشگاه می آیم و می بینم استادیوم پر است انگیزه دیگری پیدا می کنم. امیدوارم فردا هم اینگونه شود.


علیرضا نیکبخت واحدی:


تمام بازی های استقلال در این هفته ها فینال است، امیدوارم در ورزشگاه شما را ببینیم.


هاشم بیک زاده:


دلمان خوش است استقلال هستیم و هوادار داریم. امیدوارم این هواداران سه شنبه به استادیوم بیایند و تیمشان را حمایت کنند تا به فینال برسیم و جام را به دست بیاوریم.


سیاوش اکبرپور:


ما به عشق مردم بازی می کنیم، و به خاطر آنها دوست داریم بجنگیم، ببریم و پیروز شویم ولی وقتی طرفداری نداریم به چه چیزی می توانیم دل خوش کنیم؟


محمد قاضی:


ما امسال می خواهیم دو جام برای استقلال بگیریم ولی دوست داریم مردم در کنار ما باشند و آخر فصل همه در کنار هم خوش باشیم.


پژمان نوری:


می‌دانم هوا خیلی سرد است ولی ما امیدوار به حمایت شما هستیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.


سید حسین حسینی:


ما امسال در کورس قرار داریم و امیدواریم با حمایت شما هواداران دوباره مثل فصل گذشته قهرمان شویم.

mahan بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)


قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: باشگاه استقلال تهران پيشنهادي در خصوص جذب ايمان مبعلي به عنوان يار كمكي در جام باشگاه‌هاي آسيا به ما نداده است.

علي پوركياني اظهاركرد: هنوز باشگاه استقلال تهران به ما پيشنهادي در اين خصوص نداده است و ما از صحبت‌هايي كه دراين زمينه مي‌شود، بي‌خبر هستيم.

استقلال تهران با توجه به از دست دادن بازيكناني همچون فرهاد مجيدي، جواد نكونام و پژمان منتظري در صدد است براي پر كردن جاي اين بازيكنان و حضور قدرتمند در جام باشگاه‌هاي آسيا يار كمكي جذب كند كه گفته مي‌شود ايمان مبعلي نيز جزو بازيكنان مورد علاقه امير قلعه‌نويي براي پيوستن به استقلال تهران است.

mahan بازدید : 6 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

قلعه نویی: لقب پدر خوانده حرف لاوره نیست


اخبار ابیها-ایستانیوز: استقلال تهران درحالی از جوانانش برای پر کردن نیمکت ذخیره‌هایش استفاده نمی‌کند که از این جوانان، بازیکنان بزرگی در گذشته ظهور پیدا کرده‌اند و علاوه بر کمک به آبی‌پوشان، سال‌ها در رده برتر کشور حضور داشته‌اند


 اخبار ابیها-ایستانیوز:زیاد نیاز نیست تا به ذهنمان فشار آوریم و اولین سال حضور قلعه‌نویی را در استقلال به یاد آوریم. او تیمی را از کخ و پورحیدری تحویل گرفته بود که از آن 12 بازیکن با نظر خودش یا به دلیل اتمام قرارداد و داشتن پیشنهادهای بهتر از آن تیم جدا شده بود. هادی طباطبائی، جواد زرینچه، مهدی هاشمی نسب، داوود رستمی، احمد مومن زاده، مهدی پاشازاده، سیروس دین محمدی، سهراب بختیاری‌زاده، علی موسوی، احمد فیض کریملو، حمید واعظ و داریوش ایوبی بازیکنانی بودند که از استقلال جدا شده بودند و به ازای آنها قلعه‌نویی 10 بازیکن را به استقلال آورد که جز دو، سه مورد، سایر آنها آینده‌ای عموما درخشان در فوتبال کشور پیدا کردند.

وحید طالب‌لو، سبو شهبازیان، امیرحسین صادقی، کیوان ساجدی، داوود سیدعباسی، گومژ، فابریتسیو، عنایتی، داریوش یزدانی و علی سامره کسانی بودند که به استقلال آمدند و نمایش‌های دیدنی آبی‌پوشان در آن فصل چیزی نبود که از ذهن علاقمندان به فوتبال به راحتی برود. دو نایب قهرمانی در آن فصل برای آبی‌پوشان و رو شدن چهره‌هایی چون صادقی، طالب‌لو، قربانی در این تیم، دستاورد بزرگی بود که هم استقلال و هم قلعه‌نویی از آن منتفع شدند.

استقلال این روزها زیبا بازی نمی‌کند و البته باید به قلعه‌نویی حق داد که وقتی به قول خودش ستون تیمش را از دست داده است، تیمش با افت کیفی زیادی روبه رو شود. جدایی مجیدی، منتظری، نکونام و جباری که در ابتدای فصل اتفاق افتاد، موجب شد استقلال نتواند به کار خودش آنطور که تمایل داشته ادامه دهد و البته در اینجا نباید فراموش کرد که خود مسئولان استقلال و شخص قلعه‌نویی در جذب نفرات عملکرد چندان مناسب نداشته و حضور مهاجمی با تنها یک گل زده در این فصل در نوک حمله این تیم یا جذب مهاجمی خارجی که فصل گذشته تنها دو گل به ثمر رسانده، بی شک مقبول نیست.

آبی‌پوشان مدتهاست که لیستشان حتی به 18 نفر هم نمی‌رسد. آنها در یکی از بازی‌های اخیرشان می‌خواستند تا به جای تیموریان، سیدحسین حسینی، دروازه بان دومشان را به میدان بفرستند! استقلال با چند مصدوم و محروم در همه بازی‌هایش روبه‌رو است و برای هوادارانش یک علامت سوال بزرگ وجود دارد و آن هم اینکه، چرا استقلال از بازیکنان امیدش در رقابت‌های لیگ برتر استفاده نمی‌کند؟ مگر جز این است که آبی‌پوشان هیچ‌گاه از بازی دادن به آنها متضرر نشده‌اند؟ مگر امثال پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، میثم بائو، مجتبی جباری، طالب‌لو و ... در چه سنی به استقلال پیوستند و به صورت فیکس در این تیم بازی کردند؟ حالا که قلعه‌نویی به لحاظ تعداد نفرات با کمبود روبه‌روست و خطر مصدومیت بازیکنان تاثیرگذارش را تهدید می‌کند، آیا زمان آن نیست که دست به تحولی تازه در این تیم بزند؟

علی فتح‌الله زاده و امیرقلعه‌نویی با وجود مشکلات بسیار که مهم‌ترین آنها بی‌پولی است، استقلال را در صدر جدول نگاه داشته‌اند و در هردوجام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند. به طور قطع تلاش بازیکنان استقلال برای پر کردن خلاهای این تیم، ستودنی است اما تیمی که در حال حاضر میانگین سنی‌اش بیش از 30 سال است، چیزی برای ارائه به فردای استقلال هم دارد؟ این پرسشی است که به طور قطع در ذهن میلیون‌ها هوادار استقلال نقش بسته است. سوالی که جوابش درحال حاضر خیر است و مطمئنا آنها هم ترجیح می‌دهند تیمشان به جوانانی بها دهد تا از دلش کسانی مثل صادقی، طالب‌لو، بائو، قربانی، خیری، انصافی، جباری، تیموریان و... بیرون بیایند. اکنون بهترین موقعیت است که با توجه به کوچ ستاره‌های استقلال به لیگ‌های عربی، امیر قلعه‌نویی شجاعت گذشته‌اش را رو کند و با استفاده از بازیکنان امید استقلال، حداقل آبی‌های تهران را در چند پست برای سالیان سال بیمه کند.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 1,682