loading...
کانون هواداران استقلال
mahan بازدید : 5 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (3)



کانون هواداران استقلال :سید مهدی رحمتی در خصوص آخرین وضعیت دست مصدومش اظهار داشت: از شب گذشته که به تهران برگشتم در حال کار زیر نظر کادر پزشکی هستم و خدا را شکر دستم دچار شکستگی و ترک خوردگی نشده است.

وی افزود: به خاطر ضربه شدیدی که به دستم وارد شده دچار خون مردگی در عضله ام شده اما می توانم در دیدار با ملوان به میدان بروم.

دروازه بان تیم استقلال در پایان گفت و گو با فارس تاکید کرد:قرار است امروز به صورت کامل فیزیوتراپی کنم اما جا دارد از همه کسانی که از دو شب پیش نگران حالم بودند و با تماس های خود من را شرمنده کردند تشکر کنم. تیم پزشکی استقلال نیز در این بین تلاش زیادی انجام داد که از آنها هم تشکر می کنم.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان می رود.

mahan بازدید : 4 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


اخبارابیها:سه بازیکن تیم استقلال در طول هفته گذشته با فاصله یک روز به دنیا آمدن فرزندان خود را جشن گرفتند.
 
محمد قاضی، هاشم بیگ زاده و بوبکر کبه سه بازیکن استقلال بودند که در طول هفته گذشته درگیر امور به دنیا آمدن فرزندان خود بودند.
 
البته محمد قاضی برای اولین بار طعم پدر شدن را چشید اما بیگ زاده و کبه تولد دومین فرزندان خود راجشن گرفتند.
 
نكته جالب اینكه قاضی و بیگ زاده كه صاحب دختر شدند و اسامی آنها را مرسانا و تیارا گذاشته اند و از كبه كه صاحب فرزند پسر شده است نام وي را علی گذاشته است.
 
سرمربی و سایر بازیكنان تیم استقلال نیز بابت همین اتفاق به این بازیکنان تبریک گفتند.
 

mahan بازدید : 4 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)


اخبار ابیها:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکن تیم استقلال و همچنین باشگاه تراکتورسازی را 100 میلیون ریال جریمه کرد.به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم سایپای کرج و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال در تاریخ 21 دی ماه که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز را به تذکر کتبی و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.جریمه نقدی برای تیموریاندیدار دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از سری رقابت های جام حذفی برگزار شد و از سوی آندرانیک تیموریان تخلفاتی مبنی بر رفتار خشن در حین بازی صورت گرفت. پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و حضور وی و میرشاد ماجدی، سرپرست تیم استقلال در این کمیته و ارائه توضیحات مبنی بر عدم تعمد در انجام این کار و ابراز پشیمانی از آن، تیموریان به تذکر کتبی و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

mahan بازدید : 4 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

Andranik


اخبار ابی ها:صحبت کردن از صلابت و توانایی های او بی شک « توضیح واضحات» است. آن چه عیان است، یکه تازی او در میانه ی میدان می باشد. آندرانیک تیموریان در مقایسه با دیگر هافبک های ایرانی یک سر و گردن بالاتر فوتبال بازی می کند. در کشور ما که هافبک ها معمولا کند، پراشتباه و تنبل هستند، آندو بی نهایت سریع، کم اشتباه و چالاک است. قدرت بدنی او نیز که در اکثر صحنه های بازی، برگ برنده ی استقلال در خط میانی می باشد، نیازی به تعریف ندارد. همین بس که گنده هاقبک پرسپولیس بعد از دربی آن قدر در میانه ی میدان مقهور آندو شده بود که او را به یک « مرد تبردار» تشبیه کرد. آندو بازیکن خاصی است. او شاید در بعضی بازی ها کار خاصی نکند اما....


ادامه ی اخبار در ادامه ی مطلب

mahan بازدید : 5 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)


بازیکنان تیم استقلال به صورت رسمی از هواداران تیمشان خواستند تا در بازی فردا در ورزشگاه آزادی به حمایت از این تیم بپردازند.

عدم استقبال تماشاگران از بازی های تیم استقلال به خصوص در نیم فصل دوم باعث ناراحتی و البته نگرانی بازیکنان و کادر فنی این تیم شده تا جایی که سایت باشگاه استقلال در بخش ویدئو خود مصاحبه هایی را از بازیکنان به صورت تصویری روی خروجی خود قرار داده است تا مردم با مشاهده این مصاحبه ها در ورزشگاه حاضر شوند.


در این ویدئو بازیکنان استقلال از هواداران به صورت رسمی دعوت کرده اند تا در بازی فردا حضور پرشوری داشته باشند و از استقلال حمایت کنند.


اظهار نظر بازیکنان استقلال را درباره حضور هواداران در زیر بخوانید:


سید مهدی رحمتی:


درست است که امسال ما بازیکن کم داریم و نیمکت تیم مان خالی است اما امیدوارم شما روز سه شنبه ما را تنها نگذارید.


حنیف عمران زاده:


تو را به خدا سه شنبه به ورزشگاه بیایید! امیدوارم طوری حمایتمان کنند که روحیه بگیریم و به فینال برویم.


امیر حسین صادقی:


امیدوارم مردم سه شنبه به ورزشگاه بیایند و تیم ما را به فینال جام حذفی ببرند.


آرش برهانی:


وقتی به ورزشگاه می آیم و می بینم استادیوم پر است انگیزه دیگری پیدا می کنم. امیدوارم فردا هم اینگونه شود.


علیرضا نیکبخت واحدی:


تمام بازی های استقلال در این هفته ها فینال است، امیدوارم در ورزشگاه شما را ببینیم.


هاشم بیک زاده:


دلمان خوش است استقلال هستیم و هوادار داریم. امیدوارم این هواداران سه شنبه به استادیوم بیایند و تیمشان را حمایت کنند تا به فینال برسیم و جام را به دست بیاوریم.


سیاوش اکبرپور:


ما به عشق مردم بازی می کنیم، و به خاطر آنها دوست داریم بجنگیم، ببریم و پیروز شویم ولی وقتی طرفداری نداریم به چه چیزی می توانیم دل خوش کنیم؟


محمد قاضی:


ما امسال می خواهیم دو جام برای استقلال بگیریم ولی دوست داریم مردم در کنار ما باشند و آخر فصل همه در کنار هم خوش باشیم.


پژمان نوری:


می‌دانم هوا خیلی سرد است ولی ما امیدوار به حمایت شما هستیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.


سید حسین حسینی:


ما امسال در کورس قرار داریم و امیدواریم با حمایت شما هواداران دوباره مثل فصل گذشته قهرمان شویم.

mahan بازدید : 5 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

تیموریان باز هم توی دردسر افتاد

به گزارش تهران پارس، با تغییرات ناگهانی آب و هوا و بارش شدید برف در روزهای گذشته برخی از بازیکنان استقلال دچار سرماخوردگی شده‌اند که آندو تیموریان یکی از آنها است وی در تماسی که با مربیان داشت وضعیت خود را برایشان شرح داده و گفته که تا چند روز نمی‌تواند تمرین کند.



از طرفی هم کادر پزشکی به این ملی‌پوش استراحت داده است، احتمال دارد اگر آندو شرایطش بهتر نشود به بازی با مس کرمان که سه‌شنبه برگزار می‌شود، نرسد.

mahan بازدید : 4 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)



به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، آرش برهانی با اجازه از کادرفنی استقلال از جمع آبی ها جدا شد تا سری به خانواده اش در کرمان بزند.وی بعد از دیدار با خانواده اش به جمع استقلالی ها در فرودگاه ملحق می شود.

اعضای تیم استقلال بعد از پایان بازی به رستورانی در شهر کرمان رفتند تا پس از صرف شام راهی فرودگاه شوند.

پرواز استقلالی ها به مقصد تهران ساعت 21 بود.

mahan بازدید : 4 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)



تیموریان در استقلال ماندنی شد

تیموریان که با پیشنهاد ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی الاهلی قطر برای امضای قرارداد ۱٫۵ ساله روبه‌رو شده بود پس از مذاکرات برادرش، سرژیک با علی فتح‌الله‌زاده، در استقلال ماندنی شد.

فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این خبر گفت: امروز جلسه‌ی خیلی خوبی با سرژیک تیموریان داشتیم و پس از مذاکرات نهایی آندرانیک تیموریان در استقلال ماندنی شد و از فردا در تمرین‌های تیم شرکت خواهد کرد.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه آندرانیک تیموریان به دلیل بازگشت از قطر در این جلسه حاضر نبود، گفت: درباره مسائل و مشکلات تیموریان در این جلسه بحث شد و با همکاری و تعامل تیموریان، به توافق رسیدیم که آندو تا پایان فصل استقلال را همراهی کند.



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 1,681