loading...
کانون هواداران استقلال
mahan بازدید : 6 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

تیموریان باز هم توی دردسر افتاد

به گزارش تهران پارس، با تغییرات ناگهانی آب و هوا و بارش شدید برف در روزهای گذشته برخی از بازیکنان استقلال دچار سرماخوردگی شده‌اند که آندو تیموریان یکی از آنها است وی در تماسی که با مربیان داشت وضعیت خود را برایشان شرح داده و گفته که تا چند روز نمی‌تواند تمرین کند.



از طرفی هم کادر پزشکی به این ملی‌پوش استراحت داده است، احتمال دارد اگر آندو شرایطش بهتر نشود به بازی با مس کرمان که سه‌شنبه برگزار می‌شود، نرسد.

mahan بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

از پیراهن تیم ملی در جام جهانی برزیل رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل، لباس تیم ملی ایران در برزیل، در پایان مراسم امروز در هتل المپیک رونمایی شد.




در پایان مراسم، چراغ‌های سالن خاموش شد و پس از آن بازیکنان تیم ملی نوجوانان که پیراهن تیم ملی را برتن داشتند، روی سن قرار گرفته و به این شکل پیراهن‌های تیم ملی رونمایی شد.

پیراهن تیم ملی طوری طراحی شده که نشانگر پرچم ایران است و هر سه رنگ سبز، سفید و قرمز را در بردارد.

همچنین آرم یوزپلنگ ایرانی در سمت راست پیراهن درج شده است.

حاضران در این مراسم بعد از رونمایی پیراهن آن را به لباس تیم ملی پرتغال تشبیه کردند.

نجفی و سلطانی‌فر رییس پیشین و فعلی سازمان میراث فرهنگی در پایان مراسم وارد هتل المپیک شدند.

mahan بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)


قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: باشگاه استقلال تهران پيشنهادي در خصوص جذب ايمان مبعلي به عنوان يار كمكي در جام باشگاه‌هاي آسيا به ما نداده است.

علي پوركياني اظهاركرد: هنوز باشگاه استقلال تهران به ما پيشنهادي در اين خصوص نداده است و ما از صحبت‌هايي كه دراين زمينه مي‌شود، بي‌خبر هستيم.

استقلال تهران با توجه به از دست دادن بازيكناني همچون فرهاد مجيدي، جواد نكونام و پژمان منتظري در صدد است براي پر كردن جاي اين بازيكنان و حضور قدرتمند در جام باشگاه‌هاي آسيا يار كمكي جذب كند كه گفته مي‌شود ايمان مبعلي نيز جزو بازيكنان مورد علاقه امير قلعه‌نويي براي پيوستن به استقلال تهران است.

mahan بازدید : 6 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)


آبي پوشان از ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه نخستين تمرين خود پس از بازي با مس را پشت سرگذاشتند.

 
اين تمرين با سوت مجيد صالح آغاز شد و امير قلعه نوعي در گوشه اي از زمين نظاره گر تمرين بود.
 
*يکي از هواداران از عملکرد بازيکنان در بازي مقابل مس انتقاد کرد. وي در زمانيکه قلعه نوعي هم آمد،خطاب به وي گفت که اي کاش او همين الان هم بازي مي کرد. اين هوادار با ذکر خاطراتي از زمان بازي قلعه نوعي براي خبرنگاران،تاکيد داشت که او همين حالا هم شرايط خوبي براي بازي دارد.
 
سرمربي استقلال  هم اين هوادار را آرام کرد و به او گفت تيم در بازي هاي آينده نتايج خوبي مي گيرد.
 
*آندرانيک تيموريان در تمرين امروز استقلال هم حضور نداشت.
 
ضمن اينکه حنيف عمران زاده،امير حسين صادقي،احمد جمشيديان و خسرو حيدري در تمرين حضور نداشتند.
 
*مجيد غلام نژاد،پژمان نوري،سياوش اکبرپور،جي لويد ساموئل قاضي،توني،آرش برهاني و مهدي رحمتي به صورت جداگانه تمرين کردند.
 
*مجيد صالح صحبت هاي نسبتا طولاني با قلعه نوعي داشت.
 
*سيد حسين حسيني،دروازه بان جوان استقلال  با پيراهن جديد سبز رنگ در تمرين حضور يافت.
 
*سياوش اکبرپور اولين نفري بود که تمرين را ترک کرد.
 
*آرش برهاني در گفت و گو با بازيکنان تيم،از وضعيت زمين کرمان گلايه داشت.
 
*ميرشاد ماجدي،سرپرست تيم استقلال  در تمرين حضور داشت.وي خطاب به خبرنگاران گفت:جنگ روز جمعه داشت تمام مي شد که يکدفعه آن اتفاق افتاد.خيلي حيف شد.
 
*دوربين مستند باشگاه استقلال  در کمپ زنده ياد ناصر حجازي حضور دارد.
 
*امير قلعه نوعي دقايقي با جي لويد ساموئل صحبت کرد.
 
*۱۰ هوادار در تمرين حضور داشتند.
 
 
منبع: اوج نیوز


mahan بازدید : 7 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

قلعه نویی: لقب پدر خوانده حرف لاوره نیست


اخبار ابیها-ایستانیوز: استقلال تهران درحالی از جوانانش برای پر کردن نیمکت ذخیره‌هایش استفاده نمی‌کند که از این جوانان، بازیکنان بزرگی در گذشته ظهور پیدا کرده‌اند و علاوه بر کمک به آبی‌پوشان، سال‌ها در رده برتر کشور حضور داشته‌اند


 اخبار ابیها-ایستانیوز:زیاد نیاز نیست تا به ذهنمان فشار آوریم و اولین سال حضور قلعه‌نویی را در استقلال به یاد آوریم. او تیمی را از کخ و پورحیدری تحویل گرفته بود که از آن 12 بازیکن با نظر خودش یا به دلیل اتمام قرارداد و داشتن پیشنهادهای بهتر از آن تیم جدا شده بود. هادی طباطبائی، جواد زرینچه، مهدی هاشمی نسب، داوود رستمی، احمد مومن زاده، مهدی پاشازاده، سیروس دین محمدی، سهراب بختیاری‌زاده، علی موسوی، احمد فیض کریملو، حمید واعظ و داریوش ایوبی بازیکنانی بودند که از استقلال جدا شده بودند و به ازای آنها قلعه‌نویی 10 بازیکن را به استقلال آورد که جز دو، سه مورد، سایر آنها آینده‌ای عموما درخشان در فوتبال کشور پیدا کردند.

وحید طالب‌لو، سبو شهبازیان، امیرحسین صادقی، کیوان ساجدی، داوود سیدعباسی، گومژ، فابریتسیو، عنایتی، داریوش یزدانی و علی سامره کسانی بودند که به استقلال آمدند و نمایش‌های دیدنی آبی‌پوشان در آن فصل چیزی نبود که از ذهن علاقمندان به فوتبال به راحتی برود. دو نایب قهرمانی در آن فصل برای آبی‌پوشان و رو شدن چهره‌هایی چون صادقی، طالب‌لو، قربانی در این تیم، دستاورد بزرگی بود که هم استقلال و هم قلعه‌نویی از آن منتفع شدند.

استقلال این روزها زیبا بازی نمی‌کند و البته باید به قلعه‌نویی حق داد که وقتی به قول خودش ستون تیمش را از دست داده است، تیمش با افت کیفی زیادی روبه رو شود. جدایی مجیدی، منتظری، نکونام و جباری که در ابتدای فصل اتفاق افتاد، موجب شد استقلال نتواند به کار خودش آنطور که تمایل داشته ادامه دهد و البته در اینجا نباید فراموش کرد که خود مسئولان استقلال و شخص قلعه‌نویی در جذب نفرات عملکرد چندان مناسب نداشته و حضور مهاجمی با تنها یک گل زده در این فصل در نوک حمله این تیم یا جذب مهاجمی خارجی که فصل گذشته تنها دو گل به ثمر رسانده، بی شک مقبول نیست.

آبی‌پوشان مدتهاست که لیستشان حتی به 18 نفر هم نمی‌رسد. آنها در یکی از بازی‌های اخیرشان می‌خواستند تا به جای تیموریان، سیدحسین حسینی، دروازه بان دومشان را به میدان بفرستند! استقلال با چند مصدوم و محروم در همه بازی‌هایش روبه‌رو است و برای هوادارانش یک علامت سوال بزرگ وجود دارد و آن هم اینکه، چرا استقلال از بازیکنان امیدش در رقابت‌های لیگ برتر استفاده نمی‌کند؟ مگر جز این است که آبی‌پوشان هیچ‌گاه از بازی دادن به آنها متضرر نشده‌اند؟ مگر امثال پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، میثم بائو، مجتبی جباری، طالب‌لو و ... در چه سنی به استقلال پیوستند و به صورت فیکس در این تیم بازی کردند؟ حالا که قلعه‌نویی به لحاظ تعداد نفرات با کمبود روبه‌روست و خطر مصدومیت بازیکنان تاثیرگذارش را تهدید می‌کند، آیا زمان آن نیست که دست به تحولی تازه در این تیم بزند؟

علی فتح‌الله زاده و امیرقلعه‌نویی با وجود مشکلات بسیار که مهم‌ترین آنها بی‌پولی است، استقلال را در صدر جدول نگاه داشته‌اند و در هردوجام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند. به طور قطع تلاش بازیکنان استقلال برای پر کردن خلاهای این تیم، ستودنی است اما تیمی که در حال حاضر میانگین سنی‌اش بیش از 30 سال است، چیزی برای ارائه به فردای استقلال هم دارد؟ این پرسشی است که به طور قطع در ذهن میلیون‌ها هوادار استقلال نقش بسته است. سوالی که جوابش درحال حاضر خیر است و مطمئنا آنها هم ترجیح می‌دهند تیمشان به جوانانی بها دهد تا از دلش کسانی مثل صادقی، طالب‌لو، بائو، قربانی، خیری، انصافی، جباری، تیموریان و... بیرون بیایند. اکنون بهترین موقعیت است که با توجه به کوچ ستاره‌های استقلال به لیگ‌های عربی، امیر قلعه‌نویی شجاعت گذشته‌اش را رو کند و با استفاده از بازیکنان امید استقلال، حداقل آبی‌های تهران را در چند پست برای سالیان سال بیمه کند.


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,710